חכם עיניו בראשו

עפר גדנקן No Comments on חכם עיניו בראשו

עם תחילת השנה האזרחית זהו עיתוי מושלם להתחדש עם משקפיים חדשים ממיטב המותגים המובילים. ברשת האופטיקה עינית ניתן לממש את זכאותכם השנתית למשקפיים איכותיים מטעם קופות החולים.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנה אזרחית חדשה, זכאות חדשה: רשת האופטיקה המובילה מזמינה את לקוחותיה לממש את הזכאות השנתית ולהתחדש עם משקפיים חדשים וממיטב המסגרות האיכותיות של הרשת. רשת עינית ידועה באיכותה וברמת השירות הגבוהה שהיא מעמידה ללקוחותיה, המספקת התאמה מקצועית על ידי צוות אופטומטריסטים מנוסים ומוסמכים העושים שימוש במכשור המתקדם ביותר. בנוסף, מאפשרת הרשת התאמה מושלמת של מסגרות בהתאם לטעם האישי על ידי צוות יועצים.

את השירות ניתן לקבל בכל אחד מסניפי הרשת, המציעים מבחר מגוון של מסגרות ממותגי יוקרה, אביזרי ראייה מהחברות הידועות וכמובן בדיקות עיניים מקצועיות להתאמה אולטימטיבית. הדגמים כולם עדכניים ומתכתבים עם מגמות האופנה העולמיות, כאשר המבחר מאפשר מנעד רחב של בחירה בדרך למשקפיים המותאמים אישית ללקוח.

עכשיו, עם תחילת השנה האזרחית, מתחדשת הזכאות למימון משקפיים מטעם קופות החולים, ולכן עינית מזמינה את לקוחותיה לממש את הזכאות ולהתחדש בלי להתפשר על איכות, מקצועיות ועיצוב מוקפד. צוותי עינית ערוכים להעניק ללקוחות את השירות המיטבי בדרך למימוש הזכאות השנתית.

סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות